در اینجا لیست بررسی 7 مرحله ای شما برای ایجاد یک صفحه اصلی که بازدیدکنندگان را تبدیل می کند ، آورده شده است


اکثر ما اکنون بیش از دو سال قبل وقت آنلاین می گذرانیم و این شامل وبلاگ نویسان ، مشاغل و فریلنسرها می شود.

با وجود گزینه های بیشتر برای سرگرمی و خرید ، بسیاری از ما در حال حاضر در مورد سایتهایی که زمان خود را صرف می کنیم نیز تردید داریم. از هر 10 نفر هشت نفر می گویند تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به همان اندازه مهم است که ارائه می دهندبه

اگر از یک وبلاگ ، یک فروشگاه آنلاین ، یک سایت مشاوره یا یک ویترین مجازی برای مشاغل محلی خود استفاده می کنید ، باید به بازدیدکنندگان یک تجربه عالی بدهد ، بنابراین آنها تبدیل خواهند شد. و این با یک صفحه اصلی عالی شروع می شود.

در اینجا یک چک لیست 7 مرحله ای وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید صفحه اصلی شما در کجا برای شما کار می کند و کجا می توانید آن را برای تبدیل بیشتر تغییر دهید.

1. چه چیزی در بالای چین قرار دارد؟

فقط چند ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکنندگان شما وارد شوند تا به آنها نشان دهید که آنها در مکان مناسب هستند و آنچه شما به دنبال آن هستید را دارید. این بدان معناست که صفحه اصلی شما باید دارای مهمترین اطلاعات “بالای صفحه” باشد.

معنی آن چیست؟ در بالای صفحه به داستانها و عناوینی اشاره می شود که ناشران روزنامه از آن در بالای روزنامه استفاده می کردند ، بنابراین جالب ترین مطالب به وضوح در دکه های روزنامه فروشی و دستگاه های فروشنده نشان داده شد.

در وب سایت شما ، بالای پوشه به هر چیزی که بازدیدکنندگان هنگام ورود به آن می بینند ، اشاره دارد. باید شامل موارد زیر باشد:

در اینجا یک مثال عالی از وبلاگ غذا ، خرج کردن یومبه همه این عناصر در قسمت بالا وجود دارد ، از جمله دو دعوت به عمل: “این را برای شام تهیه کنید” یا مستقیم از وبلاگ رد شوید. “

2. از دعوت به عمل برای نزدیک کردن بازدیدکنندگان به تبدیل استفاده کنید

صفحه اصلی شما همچنین باید به بازدیدکنندگان مسیری مشخص دهد تا آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند و در این مرحله ، مراحل تبدیل مورد نظر خود را انجام دهند. آنها را در این مسیر با فراخوان اقدام راهنمایی کنید.

دعوت به عمل می تواند چند شکل مختلف داشته باشد. برای وبلاگ نویسان ، می تواند باشد فرم ثبت نام، مانند این جعبه اشتراک خبرنامه در Engadget صفحه نخست:

این سایت بازدیدکنندگان را برای ثبت نام فرا می خواند و راهی برای جلوگیری از FOMO به آنها ارائه می دهد.

اگر فروشگاهی دارید که یک محصول می فروشد-یا اگر فروشگاه شما یک محصول فوق العاده محبوب دارد-صفحه اصلی شما باید خرید آن محصول را بسیار آسان کنیدبه

در اینجا مثالی از طراحی 2 سگ شکاریبه پرفروش ترین فروشگاه دنده های سگ در تصویر قهرمان بالای پوشه ، به عنوان دسته محصول خود ، و در یک فیلم ویدئویی و یک محصول زیر تاشو نشان داده شده است. دعوت به عمل این است که برای مهار سگ خود برنده جایزه خرید کنید.

اگر مشاور یا فریلنسر هستید ، قیف شما باید این کار را انجام دهد بازدیدکنندگان را مستقیماً با شما تماس بگیرید، مانند این صفحه اصلی برای خریداران شخصی مستقر در منهتن آماندا سندرز میکند.

پیشنهاد موجود در این فراخوان “مراقبت از ظاهر خود” است.

3. برجسته freebies

ارائه چیزهای خاص به بازدیدکنندگان می تواند فراخوان به صفحه اصلی شما را م actionثرتر کند. شما می توانید:

  • برای تشویق بازدیدکنندگان برای شروع خرید ، یک کد تخفیف در یک بنر در بالای صفحه قرار دهید.
  • یک پیش نمایش رایگان از دوره آنلاین پولی خود ارائه دهید تا بازدیدکنندگان ببینند آیا برای آنها مناسب است یا خیر.
  • برای بازدیدکنندگانی که به لیست ایمیل شما ملحق می شوند تخفیف دهید.
  • وقتی از وبلاگ شما مشترک می شوید ، از بازدیدکنندگان دعوت کنید تا کتاب الکترونیکی شما را بارگیری کنند.

4- مدرک اجتماعی را نشان دهید

“اثبات اجتماعی” به این معنی است که بازدیدکنندگان شما می توانند ببینند افراد دیگر در حال اشتراک گذاری مطالب شما هستند ، محصولات شما را خریداری می کنند یا از خدمات شما استفاده می کنند.

صفحه اصلی شما باید شامل چند توصیف مشتری قانع کننده ، نظرات مشتری جاسازی شده از Google ، Trustpilot یا پلتفرم دیگر یا فریادهای رسانه های اجتماعی باشد. اوه ، و اگر مشتریان شما شامل چند فوق ستاره هستند ، می توانید در صفحه اصلی خود نیز مانند جواهرساز ذکر کنید نینا برناتو میکند:

5. مطالب جدید را به طور منظم به اشتراک بگذارید

اگر شما یک وبلاگ نویس هستید ، همه چیز در مورد محتوای جدید است. اگر وب سایت شما برای فروشگاه یا مشاغل آزاد شما است ، هنوز به یک وبلاگ نیاز دارید.

چرا؟ محتوای جدید باعث می شود بازدیدکنندگان به سایت شما بازگردند. همچنین می تواند به عملکرد بهتر سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.

آیا مطمئن نیستید که یک وبلاگ برای فروشگاه شما ارزش دارد؟ سرمایه بازار Etsy 27 میلیارد دلار است و دارای برند بزرگی است. آنها هنوز یک وبلاگ در صفحه اصلی خود دارند زیرا ترافیک ایجاد می کند و بازدیدکنندگان را به قیف آنها منتقل می کند.

محتوای مکرر که برای بازدیدکنندگان شما جالب و مفید است ، به شما کمک می کند تا با آنها ارتباط برقرار کنید – رابطه ای که در آن منبع اطلاعات ، محصولات یا تخصص مورد اعتماد شماست.

6. خدمات فوری مشتریان خود را صدا کنید

هنگامی که بازدیدکنندگان به اطلاعات نیاز دارند ، آنها فوراً آن را می خواهند ، خواه تلویزیون بخرند یا در حال برنامه ریزی رویدادی باشند. اگر صفحه اصلی شما برای مشاغل محلی با رقابت زیاد است ، به مشتریان گزینه چت خدمات مشتری را بدهید.

به عنوان مثال ، بسیاری از 50 کلیسای عروسی در لاس وگاس شماره تلفن خود را در صفحه اصلی خود در بالای صفحه قرار داده اند. فقط برخی از آنها چت را ارائه می دهند ، اما زنده باد لاس وگاس بازدیدکنندگانی را که قصد دارند با تلفن خود عروسی برنامه ریزی کنند ترجیح می دهند گپ بزنند تا صحبت کنند – مخصوصاً اگر برنامه خود را در باشگاه یا کازینو با صدای بلند انجام دهند.

7. یافتن سیاست ها و درک آنها آسان است

کسب و کار یا وبلاگ شما هرچه قوانین و سیاست هایی دارد ، بازدیدکنندگان می خواهند آنها را از قبل ببینند. به عنوان مثال ، مراقبت روزانه از سگ سگ دوتوپیا به بازدیدکنندگان در مورد در دسترس بودن یکشنبه خود در بالای چوب اطلاع می دهد ، بنابراین از دست دادن آن بسیار سخت است.

این یک عمل خوب برای هر مشاغل محلی است که ساعات کاری متغیری دارد. بسته به سایت شما ، ممکن است بخواهید خط مشی های خود را در صفحه اصلی خود خلاصه کنید:

حریم خصوصی

اگر سایت شما به طور کلی اطلاعاتی در مورد کاربران جمع آوری می کند ، و احتمالاً دارد ، باید مطمئن شوید که خط مشی های رازداری خود را بیان کرده اید. این ممکن است شامل یک سلب مسئولیت GDPR ، یک فرم انصراف از جمع آوری داده ها برای ساکنان Cali تحت قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان در کالیفرنیا (CCPA) ، و/یا یک بیانیه کلی در مورد نوع داده هایی که جمع آوری می کنید و نحوه استفاده از آنها.

نظرات می توانند عنصر اجتماعی یک وب سایت را ایجاد یا از بین ببرند ، بنابراین مطمئن شوید که قوانین اساسی شما وجود دارد. شاید شما نمی خواهید نظر دهندگان جنگ های شعله ور را آغاز کنند ، شاید می خواهید آنها به موضوعات خاصی پایبند باشند. وبلاگ شما ، قوانین شما – فقط آنها را واضح بیان کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند تصمیم بگیرند که آیا شرکت کنند یا خیر.

حمل و برگشت

فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید؟ خلاصه ای کوتاه از سیاست ارسال و بازگشت کالا – و پیوند برجسته ای برای خط مشی کامل خود – در صفحه اصلی و صفحات محصول خود قرار دهید.

این کلیدی برای تبدیل سبد خرید است. یکی از بزرگترین دلایلی که مردم پرداخت های تجارت الکترونیک را ترک می کنند هزینه حمل و نقل است که انتظار آن را نداشتند. و اگر مشتریان خط مشی بازگشت شما را درک نکنند یا نتوانند پیدا کنند ، ممکن است تصمیم بگیرند از جایی دیگر خرید کنند.

امنیت

بر اساس نظرسنجی Dotdigital در سال 2021 ، اکثر ما حداقل کمی نگران امنیت داده ها هستیم و 75 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی فکر می کنند شرکت ها می توانند برای حفاظت از داده های خود اقدامات بیشتری انجام دهند. بنابراین ، نشان وب SiteLock خود را به رخ بکشید و خیال بازدیدکنندگان خود را راحت کنید.

نتایج خود را پیگیری کنید و به پیشرفت خود ادامه دهید

از نرخ تبدیل فعلی خود به عنوان معیار استفاده کنید و پیشرفت های خود را در طول زمان پیگیری کنید. عناصر تست A/B صفحه اصلی شما. از Google Analytics برای دیدن زمان گذراندن زمان بازدیدکنندگان و نجات آنها ، تنظیم مناطق مشکل دار و شستشو با شستشو و شستشو استفاده کنید.

بهینه سازی صفحه اصلی شما برای تبدیل یک فرآیند مداوم است ، اما حتی پیشرفت های کوچک می تواند به شما کمک کند تا در رقابت باقی بمانید و مشترکان یا مشتریان بیشتری کسب کنید.

Machielle Thomas محتوا را برای متخصصان بازاریابی ، صاحبان مشاغل کوچک ، وبلاگ نویسان و موارد دیگر تنظیم می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

توجه و هشدار
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از تگ سرویس و سایت های آن پیگرد قانونی دارد.
هرگونه کپی برداری از قالب و مطالب شرعا حرام بوده و پیگرد قانونی دارد وقابل پیگیری خواهد بود!
منبع تگ سرویس
رمز فايل : www.tagservice.ir
۳ سال به صورت جرفه ای با وردپرس کار میکنم و به کارهای وب و سئو و همچنین برنامه نویسی علاقه مندم.
وبسایت https://tagservice.ir
نوشته ایجاد شد 1283

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا