به عنوان یک مدیر پرمشغله رسانه های اجتماعی، نمی توانید تمام وقت خود را صرف ارسال به روز رسانی در پرواز کنید. با اندازه‌گیری نرخ‌های تعامل، یک استراتژی اجتماعی برای ساختن، و تقویم محتوای شما برای نگهداری، کاملا منطقی است که روی برنامه‌ریزی انبوه برای رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کنید – و در وقت خود برای مسئولیت‌های دیگر صرفه‌جویی کنید.

برنامه ریزی انبوه چیست؟

زمان‌بندی انبوه رسانه‌های اجتماعی روشی است که برای سازماندهی و زمان‌بندی بسیاری از پست‌ها پیش از موعد انجام می‌شود. (با Hootsuite، می توانید تا 350 پست را همزمان برنامه ریزی کنید!)

با برنامه ریزی انبوه، می توانید:

  • در زمان و منابع خود صرفه جویی کنید تا روی سایر زمینه های نقش یا تجارت خود تمرکز کنید
  • هماهنگی کمپین رسانه های اجتماعی خود را ساده و تقویت کنید
  • محتوای حساس به زمان را از قبل برنامه ریزی کنید
  • زمانی که مخاطبان شما فعال و آنلاین هستند پست کنید (در لحظه آخر دیگر برای جمع آوری دارایی ها و ارسال پست در حال تلاش نیستید)

زمان‌بندی انبوه پست‌های روزانه را بدون دردسر می‌کند و نگرانی از پیگیری تقویم رسانه‌های اجتماعی شما را از بین می‌برد. در هر روز، دقیقاً خواهید دانست که چه تعداد پست و چه زمانی منتشر می شود.

بیایید وارد آن شویم و دقیقاً چگونگی برنامه ریزی انبوه پست های رسانه های اجتماعی را با Hootsuite بررسی کنیم.

نحوه برنامه ریزی انبوه پست های رسانه های اجتماعی در 5 مرحله آسان

اولا، شما نیاز دارید ثبت نام برای یک حساب کاربری Hootsuite یا وارد شدن اگر قبلاً از پلتفرم استفاده می کنید.

یادگیرندگان بصری، ویدیوی زیر را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه با Hootsuite پست های رسانه های اجتماعی را به صورت انبوه برنامه ریزی کنید. بقیه – به خواندن ادامه دهید.

https://www.youtube.com/watch?v=CyrlryIfY_A

مرحله 1: فایل آهنگساز انبوه Hootsuite را دانلود کنید

برای نوشتن انبوه و زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی در Hootsuite، باید چند مرحله ساده را برای آماده‌سازی دنبال کنید، که با تهیه فایل CSV انبوه پست برای آپلود در Hootsuite شروع می‌شود:

  1. داشبورد Hootsuite خود را راه اندازی کنید. در سمت چپ، کلیک کنید ناشر.
  2. در منوی ناشر بالا، کلیک کنید محتوا.
  3. از منوی Content کلیک کنید آهنگساز انبوه در سمت چپ
  4. کلیک کنید بر روی دانلود نمونه دکمه سمت راست صفحه
  5. فایل CSV دانلود شده را باز کنید در برنامه‌ای که از فایل‌های csv. پشتیبانی می‌کند، برای مثال، Google Sheets یا Microsoft Excel.

نکته حرفه ای: توصیه می کنیم فایل CSV را به Google Sheets وارد کنید. سایر نرم افزارها ممکن است قالب تاریخ و زمان مورد نیاز برای آپلود صحیح یک پست انبوه را به هم بزنند.

مرحله 2: فایل CSV را پر کنید

ما آن را دریافت می کنیم؛ باز کردن یک فایل CSV جدید دلهره آور به نظر می رسد. اما، با پیروی از این دستورالعمل های گام به گام، پست های اجتماعی خود را در کمترین زمان برنامه ریزی خواهید کرد.

  1. که در ستون A، تاریخ و ساعتی را که می خواهید پست شما منتشر شود را با استفاده از یکی از قالب های پشتیبانی شده زیر پر کنید:
    1. روز / ماه / سال ساعت: دقیقه
    2. ماه / روز / سال ساعت: دقیقه
    3. سال / ماه / روز ساعت: دقیقه
    4. سال / روز / ماه ساعت: دقیقه
  2. به یاد داشته باشید که ساعت باید روشن باشد فرمت 24 ساعته، زمان باید به 5 یا 0 ختم شود، زمان انتشار را فقط می توان برای آن تنظیم کرد حداقل 10 دقیقه از زمانی که فایل را در Hootsuite آپلود می کنید، و قالب تاریخ شما باید در کل فایل برنامه انبوه یکسان باشد.
  3. که در ستون B، عنوان پست خود را اضافه کنید و به خاطر داشته باشید که از محدودیت های شخصیت رسانه های اجتماعی پیروی کنید.
  4. آیا می خواهید تصاویر، شکلک ها یا ویدیوها را به برنامه انبوه خود اضافه کنید؟ پس از آپلود فایل CSV در Hootsuite، می توانید این موارد را اضافه کنید.
  5. اگر می خواهید مخاطبان خود را از پست اجتماعی خود به یک URL خاص هدایت کنید، یک لینک اضافه کنید که در ستون ج. می‌توانید بعداً آنها را به پیوندهای Ow.ly کوتاه کنید.
  6. فایل خود را ذخیره کنید و به مرحله بعد بروید.

یادآور: ابزار آهنگساز انبوه Hootsuite به شما امکان می دهد 350 پست را در یک زمان برنامه ریزی کنید. شما می توانید همه 350 پست را در یک پلتفرم رسانه اجتماعی ارسال کنید، یا حتی 50 پست در هفت پلتفرم مختلف داشته باشید!

Hootsuite Bulk Composer CSV

مرحله 3: فایل CSV را در Hootsuite آپلود کنید

شما آماده آپلود فایل CSV خود حاوی تمام پست هایی هستید که می خواهید به صورت انبوه برنامه ریزی کنید در Hootsuite.

  1. به داشبورد Hootsuite بروید و روی آن کلیک کنید ناشر، محتواو سپس بر روی آن کلیک کنید آهنگساز انبوه در سمت چپ
  2. کلیک فایل را برای آپلود انتخاب کنیدفایل csv. اخیراً ایجاد شده خود را انتخاب کرده و کلیک کنید باز کن.
  3. انتخاب کنید پلتفرم های رسانه های اجتماعی که می خواهید پست های خود را برای آن ها برنامه ریزی کنید.
  4. اگر می‌خواهید URL کامل در پست رسانه‌های اجتماعی شما باز شود، کادر کنار پیوندها را کوتاه نکنید، یا اگر می‌خواهید پیوند خود را به به صورت ow.ly نمایش داده شود.

مرحله 4: پست های خود را مرور و ویرایش کنید

هورای! اکنون شما آماده هستید تا پست های برنامه ریزی شده انبوه خود را مرور کنید و نحوه نمایش آنها را به مخاطبان خود تجسم کنید.

  1. روی هر پست کلیک کنید برای بررسی کپی و هر گونه ایموجی، عکس یا ویدیو را اضافه کنید.

نگران این هستید که ممکن است در برنامه ریزی اشتباه کرده باشید؟ ابزار زمان‌بندی انبوه Hootsuite به‌طور خودکار خطاها را علامت‌گذاری می‌کند و به شما امکان می‌دهد مشکلات را برطرف کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که تا زمانی که آنها را اصلاح نکنید، نمی توانید مجموعه پست ها را برنامه ریزی کنید.

پست Bulk Composer را در Hootsuite بررسی و ویرایش کنید

مرحله 5: پست های خود را به صورت انبوه برنامه ریزی کنید

  1. پس از اتمام بررسی و ویرایش، روی آن کلیک کنید برنامه در سمت راست پایین
  2. زمان‌بندی ممکن است چند ثانیه طول بکشد، و هنگامی که Hootsuite زمان‌بندی پست‌های انبوه شما را به پایان رساند، با کلیک کردن، آن‌ها را مرور کنید. مشاهده پیام های برنامه ریزی شده.
  3. آیا نیاز به ایجاد چند ترفند دیگر دارید؟ را کلیک کنید برنامه ریز برای ویرایش جداگانه پست های برنامه ریزی شده خود.

و بس! شما به سرعت و به راحتی پست های برنامه ریزی شده را برای فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی با ضربان قلب جمع می کنید.

5 بهترین روش برای برنامه ریزی انبوه در رسانه های اجتماعی

یک اندازه برای همه مناسب نیست

تعداد کلمات در هر پلتفرم اجتماعی متفاوت است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پست های برنامه ریزی شده انبوه شما دارای تعداد صحیح کاراکتر هستند. از سال 2021، توییتر دارای محدودیت 280 کاراکتر، اینستاگرام دارای 2200 کاراکتر و فیس بوک دارای محدودیت عظیم 63206 کاراکتر است.

اسپم نکنید

کپی رسانه های اجتماعی خود را برای هر پست منحصر به فرد نگه دارید، حتی اگر همان پیوند را به اشتراک می گذارید. اشتراک‌گذاری مکرر یک پست با یک پیام می‌تواند حساب شما را به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری کند و مانع از موفقیت شما در رسانه‌های اجتماعی شود.

برنامه ریزی همه چیز نیست

برنامه ریزی نباید کل استراتژی اجتماعی شما باشد. همچنین برای به‌روزرسانی‌ها و پاسخ‌های هم‌زمان، در فید خود اتاق ذخیره کنید. در حالت ایده آل، فید رسانه های اجتماعی شما باید از قانون یک سوم پیروی کند:

  • ⅓ ترویج کسب و کار برای تبدیل خوانندگان و ایجاد سود
  • ⅓ به اشتراک گذاری ایده ها از تأثیرگذاران در صنعت خود یا مشاغل مشابه
  • ⅓ داستان های شخصی برای کمک به ساخت برند شما

یادت باشه گوش کنی

برنامه ریزی انبوه برای پخش مداوم برای مخاطبان عالی است، اما همچنین مهم است که برای گوش دادن وقت بگذارید. شما باید بدهید و دریافت کنید، بنابراین با فالوورهای خود درگیر شوید، به نظرات پاسخ دهید، به پیام‌های مستقیم پاسخ دهید و روابط ایجاد کنید.

آیا می خواهید گوش دادن اجتماعی را یک قدم جلوتر ببرید؟ Hootsuite Insights به شما کمک می کند میلیون ها گفتگوی مخاطب را تجزیه و تحلیل کنید، بنابراین انگشت شما همیشه روی نبض است.

https://www.youtube.com/watch?v=DTVXqDmoOcw

مقاوم باش

پست کردن مداوم در رسانه های اجتماعی جزء کلیدی یک استراتژی اجتماعی موفق است – فیس بوک و اینستاگرام بهترین راهنمای عمل حتی می گوید.

ایجاد و پایبندی به یک برنامه پست ثابت به دنبال کنندگان شما این امکان را می دهد که بدانند محتوای شما در فیدهای آنها چه زمانی می رسد و به ایجاد تعامل کمک می کند. زمان‌بندی انبوه پست‌های اجتماعی شما را قادر می‌سازد به یک برنامه منظم پایبند باشید و تضمین می‌کند که همیشه محتوایی در فید خود داشته باشید که مخاطبان شما انتظار آن را دارند.

در زمان مدیریت حضور اجتماعی خود صرفه جویی کنید و از Hootsuite برای ایجاد، برنامه ریزی و ارسال محتوا به صورت انبوه استفاده کنید. امروز آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی تمام رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید.