نحوه دریافت لایک بیشتر در TikTok: 4 نکته آسان

مطالب


آن ها تورا دوست دارند. اما آیا آنها پسندیدن شما؟ تعداد لایک‌هایی که TikToks شما دریافت می‌کند تأثیر قابل‌توجهی بر رشد حساب شما دارد – تعداد دنبال‌کنندگان، بازدیدهای هر ویدیو، و حتی میزان درآمدی که می‌توانید در صورت کسب درآمد از محتوای خود داشته باشید.

بنابراین، علاوه بر اینکه از نظر اجتماعی بسیار معتبر است (ما خوب هستیم، از اینکه پرسیدید، متشکرم)، داشتن تعداد زیادی لایک منجر به تعامل بهتر و حضور موفق‌تر می‌شود. در اینجا نحوه دریافت لایک بیشتر در TikTok آورده شده است.

چرا لایک های TikTok مهم هستند؟

لایک‌ها تنها یکی از راه‌های سنجش عملکرد شما در TikTok هستند. همچنین تعداد دنبال‌کنندگان، تعداد کل بازدیدها، بازدیدهای هر ویدیو، نظرات شما نیز وجود دارد. تمرکز روی یکی مانند تلاش برای جدا کردن یک شیب 7 لایه است.

هر متریک چقدر اهمیت دارد؟ آیا لایک ها مانند گواک جزء جدایی ناپذیر دیپ هستند؟ یا چیزی بی فایده و شاید تا حدی درشت، مثل مثلاً زیتون؟ ( عصبانی نشوید، این فقط یک پست وبلاگ است.)

@kyleighfromsubway

تقصیر من نیست که از زیتون متنفرم #سالاد #سنگ صورتی #مترو #crocs #fyp #زیتون #نه

♬ صدای اصلی – Kyleighfromsubway

لایک ها یک سیستم رتبه بندی برای الگوریتم TikTok هستند

بخش بزرگی از جلب توجه در TikTok به کاربران نشان داده می شود برای شما فید می کند. نحوه ساخت هر فید برای شما به الگوریتم TikTok بستگی دارد – هزارتوی کدی که بازاریابان رسانه های اجتماعی باهوش همیشه سعی در تسلط بر آن دارند.

TikTok تعاملات کاربر را فهرست می کند به عنوان اولین عامل در شخصی سازی صفحه برای شما. این شامل حساب‌هایی است که کاربر دنبال می‌کند، ویدیوهایی که به اشتراک می‌گذارند، نظراتی که پست می‌کنند و البته ویدیوهایی که دوست دارند.

به عبارت دیگر، هر لایه از شیب تفاوت ایجاد می کند. هرچه تعداد لایک‌های شما در یک ویدیو بیشتر باشد، احتمال اینکه آن ویدیو در صفحه For You مربوط به یک فالوور بالقوه مربوطه نمایش داده شود، بیشتر می‌شود، و هر چه بیشتر در صفحه For You نشان داده شوید، فالوورهای بیشتری به دست خواهید آورد. دوباره، شانس شما را برای دسترسی به صفحات بیشتر برای شما افزایش می دهد.

آنها به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کنند

وقتی نوبت به آن می رسد، لایک ها فقط یک ضربه بر روی صفحه نمایش هستند. شخصی که TikTok شما را دوست داشت می توانست با صدای بلند بخندد، تلفن را به دوستان خود بدهد و آن را به عنوان یک لینک وب برای خواهر بزرگترش که از دانلود برنامه امتناع می کند، بفرستد.

یا ممکن است به طور تصادفی به آن ضربه بزنند، شاید وقتی متوجه شدند که زمان زیادی را صرف چرخیدن توالت کرده‌اند و رئیسشان احتمالاً از خود می‌پرسد که آیا حالشان خوب است یا نه.

@schoolunchtray

چرا این درها از ویبرانیوم ساخته شده اند 😁

♬ صدای اصلی – سینی

صرف نظر از اینکه چگونه به وجود آمده است، هر لایک به عنوان اثبات اجتماعی اعتبار حساب و محتوای شما عمل می کند. سایر کاربران TikTok تعداد لایک‌ها در هر ویدیو و همچنین کل لایک‌های موجود در حساب شما را می‌بینند و تعداد لایک‌های زیادی را با افراد زیادی که محتوای شما را می‌پسندند برابری می‌کنند. و این چیز خوبی است.

تعداد لایک‌ها آنقدر تأثیر اجتماعی قابل توجهی دارند، در واقع، فیس‌بوک و اینستاگرام مخفی کردن کامل آن‌ها را آزمایش کرده‌اند و اکنون به شما این امکان را می‌دهند که لایک‌ها را پنهان کنید. خوب یا بد، لایک‌های TikTok عمومی و آشکار هستند، و هر چه تعداد بیشتری داشته باشید، بیشتر به عنوان منبع خوبی از محتوا دیده می‌شوید.

لایک های TikTok می توانند برای شما درآمد داشته باشند

نه مستقیم، اما با ما همراه باشید: لایک ها منجر به فالوور می شوند، فالوورها منجر به محبوبیت می شوند و محبوبیت منجر به فرصت هایی برای کسب درآمد می شود.

این پست وبلاگی که به طرز درخشانی نوشته شده است، 4 استراتژی را پوشش می دهد که می توانید از آنها برای کسب درآمد در TikTok استفاده کنید، اما همه آنها نیاز به ایجاد یک رابطه خوب با مخاطبان خود دارند. هر چه بیشتر ویدیوهای شما را دوست داشته باشند (هم به صورت مجازی و هم به معنای واقعی کلمه)، هزینه بیشتری را پرداخت می کنند و برندها برای نشان دادن کالاهایشان به شما پول بیشتری می دهند.

آیا باید لایک های TikTok بخرید؟

وای، این یک سوال عالی است. انتظار این سوال را نداشتم. به بیان ساده، نه.

در حالی که باز کردن کیف پول شما ممکن است کمی از نفوذ اجتماعی که در بالا ذکر شد برای شما به ارمغان بیاورد، این یک راه بسیار مخاطره آمیز – و در نهایت مصنوعی – برای افزایش این تعداد است.

ما قبلاً آزمایشی را انجام دادیم که در آن فالوورهای TikTok را خریداری کردیم و متوجه شدیم که هیچ کاری برای تعامل انجام نمی دهد (به علاوه، یک اعلان از TikTok دریافت کردیم که در مورد حساب های غیر معتبر به ما هشدار می داد و در نهایت فالوورها را حذف کردیم). این برنامه زمانی که لایک های جعلی را شناسایی می کند، هشدار مشابهی را فهرست می کند و آنها را نیز حذف می کند.

دستورالعمل های TikTok برای کاهش موارد زیر

خرید لایک به شدت مخالف TikTok نیست شرایط استفاده از خدمات، اما پرچم گذاری مداوم حساب خود برای لایک های غیر معتبر خوب نیست.

به علاوه، الگوریتم TikTok فقط لایک ها را شمارش نمی کند. آن معیارهای دیگر مهم هستند. (به یاد داشته باشید: کاهش هفت لایه.) خرید لایک تعداد فالوورها، نظرات یا اشتراک‌گذاری‌های شما را افزایش نمی‌دهد، به خصوص اگر TikTok لایک‌های پولی را حذف کند. پولت را پس انداز کن. مقداری دیپ بخرید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه لایک رایگان در TikTok دریافت کنید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه در TikTok لایک بیشتری دریافت کنید، حتی اگر مشهور نباشید

استراتژی 1: مخاطبان خود را بشناسید

از زمان طلوع زمان (یا مانند زمانی که یوتیوب اختراع شد) سازندگان در تلاش بوده اند تا راه هایی برای هک کردن سیستم و کسب شهرت و ثروت سریع بیابند. شناخت مخاطبان خود بهترین راه برای انجام این کار است: بفهمید آنها چه می خواهند و آن را به آنها بدهید. درست؟

اما تلاش برای جا انداختن خود در قالب در واقع یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید (و به نوعی نتیجه می دهد برام انرژی بگیر).

مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، افرادی که آن را در اینترنت بزرگ می‌کنند، کسانی هستند که معتبر هستند – و معمولاً به این دلیل است که آنها هستند. مخاطبان شما از شما می خواهند خودت باش. کاربران TikTok نه تنها از محتوای واقعی قدردانی می کنند، بلکه آن را دوست دارند. برای بینش عمیق تر در مورد اینکه چه کسانی دنبال کنندگان شما هستند، تجزیه و تحلیل TikTok خود را بررسی کنید.

استراتژی 2: با روندهای TikTok به روز باشید

اگر برای ایده های محتوا مشکل دارید، گرایش های TikTok مکانی عالی برای جستجوی inspo است. از چالش های رقص تا عکس های فصلی به روندهایی که در آن مردم عاشق شما می شوند، فید شما همیشه مملو از TikToks است که برای بازسازی ساخته شده اند.

و اگر گرایش‌های سبک چالشی علاقه شما را قلقلک نمی‌دهد، استفاده از یک آهنگ پرطرفدار می‌تواند به همان اندازه مؤثر باشد.

آیا تا به حال اینقدر به یک خواننده علاقه داشته اید که همه آلبوم های آنها را خریده باشید، به کنسرت های آنها رفته باشید، اتاق خواب خود را با پوسترهای آنها بپوشانید و هر چیزی را که حتی نسبتاً به آنها وابسته است دوست داشته باشید؟ وانمود نکنید که پاسخ منفی است. به نظر می رسد که شما یک فرد سابق هستیدکارگردان.

استفاده از آهنگ‌های پرطرفدار راهی آسان برای ساخت TikToks است که فوراً در بینندگان طنین‌انداز می‌شود. این راهی است برای عقب نشینی از موفقیت یک هنرمند سرشناس، و ایجاد محتوایی که فوراً قابل شناسایی است – یک لایک برای اولیویا رودریگو ممکن است برای شما به یک لایک تبدیل شود.

@bucketsthedrummer

این را برای سابق خود بفرستید؟ 🤭 # good4u @livbedumb #الیویارودریگو #سطل طبل زدن #ضربه زدن #ارتباط #اسب

♬ خوب 4 u – اولیویا رودریگو

استراتژی 3: تأثیرگذاران TikTok را دنبال کنید

اینفلوئنسر مورد علاقه شما ممکن است به نظر برسد که آنها همه چیز را فهمیده اند، اما حتی TikTokker های فوق العاده معروف نیز ویدیوهایی دارند که نسبت به دیگران جذابیت کمتری دارند. Bella Poarch بیش از 84 میلیون دنبال کننده در برنامه دارد و در حالی که این ویدیو 5.4 میلیون لایک داشت این یکی 700000 لایک دارد (شوخی می کنیم، 700 هزار لایک زیاد است – اما در مقایسه با سایر ویدیوهای او نیست).

توجه به تعداد مشابه اینفلوئنسرها تکنیک خوبی برای مشاهده نحوه عملکرد انواع مختلف ویدیوها در مقیاس بزرگ است. اولین TikTok به یک برنامه تلویزیونی بسیار محبوب اشاره می کند، و دومی یک همگام سازی لب بسیار ابتدایی است (در یک لباس بسیار شگفت انگیز). مراقب اینفلوئنسرها باشید و سعی کنید این استراتژی ها را به محتوای خود ترجمه کنید.

استراتژی 4: فقط آنها را بخواهید

گاهی اوقات واضح ترین پاسخ بهترین پاسخ است. یکی از تکنیک‌های درخواست لایک شامل ساخت ویدیو در دو بخش است از مخاطبان خود بخواهید «قسمت دوم را لایک کنند». این یک تبادل نظر با بینندگان شما است. آنها دکمه لایک را می زنند و در عوض می بینند که داستان چگونه به پایان می رسد.

اما برای درخواست لایک از مخاطبان خود نیازی به TikToks با بخش های متعدد ندارید. ما اینجا نیستیم تا به شما بگوییم در هر TikTok التماس کنید، اما راه‌های هوشمندانه، طنزآمیز و مؤثری برای درخواست لایک وجود دارد. در اینجا یک مثال است.

@potnite_pog_clutch

لایک کن اگه منو دوست داری 😏

♬ Trippie Redd – Love Scars – 🙂

چگونه می توانید در برابر آن مقاومت کنید؟

تمام فعالیت های رسانه های اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید: با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید.




به این مطلب امتیاز دهید