در اینجا لیست بررسی 7 مرحله ای شما برای ایجاد یک صفحه اصلی که بازدیدکنندگان را تبدیل می کند ، آورده شده است

اکثر ما اکنون بیش از دو سال قبل وقت آنلاین می گذرانیم و این شامل وبلاگ نویسان ، مشاغل و فریلنسرها می شود. با وجود گزینه های بیشتر برای سرگرمی و خرید ، بسیاری از ما در حال حاضر در مورد سایتهایی که زمان خود را صرف می کنیم نیز تردید داریم. از هر 10 […]

نحوه سفارشی کردن قالب وردپرس (3 روش)

یکی از اولین کارهایی که باید هنگام ساخت یک وب سایت انجام دهید ، انتخاب موضوع است. یک تم ، ظاهر کلی وب سایت شما را مشخص می کند. تفاوت بین تم و قالب در این است که یک قالب طرح بندی یک صفحه را کنترل می کند و یک تم از چندین قالب مختلف […]

نحوه استفاده از شیب در طراحی وب: روندها و مثالها

شیب رنگ در طراحی وب جدید نیست. شکوفایی را به خاطر دارید؟ در آن زمان از شیب استفاده می کردیم تا به اشیاء دیجیتالی ظاهر سه بعدی بدهیم. اما از آنجا که طراحی مینیمال و مسطح در دهه 2010 بر وب حاکم شد ، شاهد کاهش بیشتر و بیشتر شیب ها در کنار راه بودیم. […]

استفاده از ماتریس سهم رشد برای بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال

ما به عنوان بازاریاب ، همیشه در جستجوی بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ یک محصول یا خدمات هستیم. آیا باید بر روی Google Ads تمرکز کنیم؟ تبلیغات فیس بوک؟ بازاریابی ایمیلی؟ جستجوی ارگانیک؟ با بسیاری از گزینه های مختلف استراتژی ، مشکل این است که بدانید کدام یک واقعاً جواب می دهد و […]

چگونه تم وردپرس خود را تغییر دهیم [Step by Step]

احتمالاً قبلا اینجا بوده اید. به نظر می رسد که شما به سختی سایت وردپرس خود را به روز کرده اید. اما وقتی دقیق تر نگاه می کنید ، متوجه می شوید که قالب وردپرس خود را در سالهای گذشته تغییر نداده اید. اگر این شما هستید ، نگران نباشید. ما همه آنجا بوده ایم. […]

7 راهی که می توانید از برچسب های پویای ووکامرس برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید

یکی دیگر از مزایای بزرگ برچسب های پویا این است که به شما کمک می کند داده ها را در کل فروشگاه خود ثابت نگه دارید. از آنجا که برچسب های پویا داده ها را مستقیماً از داده های ویرایشگر محصول WooCommerce می کشند ، می توانید مطمئن باشید که اطلاعات همیشه 100٪ دقیق است […]

نحوه راه اندازی و اجرای کمپین بازاریابی چند کانالی

برای ایجاد وفاداری به نام تجاری در چشم انداز رقابتی امروز ، باید مطمئن شوید که همه جا مشتریان شما هستند. یک رویکرد بازاریابی چند کاناله می تواند به شما در ایجاد پیام مناسب از طریق کانال های ترجیحی مصرف کنندگان کمک کند. شما نیازهای خاص بازاریابی را بهتر درک می کنید و احتمالاً بازده […]

Machielle Thomas ، نویسنده در HostGator

لاته ادویه کدو تنبل. صدای زنگ جینگل. دانه های برف. بزرگترین فصل خرید به سرعت نزدیک می شود. برای فروشگاه تجارت الکترونیکی شما ، وقت آن است که… من یک کلمه دارم که شما را متقاعد می کند که برای تجارت محلی خود یک حساب TikTok راه اندازی کنید. در واقع ، این یک هشتگ […]

نحوه افزودن و مدیریت ابزارک های وردپرس توسط ویژوال کامپوزر

آیا به دنبال کشف نحوه عملکرد ابزارک های وردپرس هستید؟ اکثر کاربران وردپرس نمی دانند که ویجت ها جواهرات پنهان وردپرس هستند. وردپرس کارهای زیادی برای شما انجام می دهد و مدیریت ابزارک ها یکی از آنهاست! اما ، اگر می خواهید بر طراحی وب سایت خود کنترل داشته باشید ، مهم است که نحوه […]

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا